fredag den 19. november 2010

Weekend!!





Så står den på sommerhus denne weekend, med  min dejlige barndomsveninde!
- Der er da intet bedre end at slappe af i et sommerhus en hel weekend! Så jeg kan love der kommer en masse billeder i nogle af de følgende indlæg, i kan bare vente jer i bliver bombarderet! :)
Derudover fryder jeg mig over, at skulle sidde og høre på at de andre i klassen fremlægger samfundsfag, i næste modul = YES!
(Sophie sidder ved siden af og knokler røven ud bukserne, da hun skal fremlægge, imens jeg sidder på diverse hjemmesider, og fryder mig.. hahah Sophie) :D
Jeg viil lige benytte lejligheden til at reklamere for Rynkeby's solbær saft!
Uhm sådan en skal jeg hen og have om lidt, og der er kun en ting at sige - TRY IT!

(Kunne ikke lige finde et billede af den, derfor får i lige et billede af aben i stedet for)

mys mys til jer..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar