onsdag den 10. november 2010

igen igen..

Ja jeg kan simpelthen ikke lade være med at blogge, så nu kommer der endnu en (:
- Lige pt. sidder jeg og ser ekstrem hjemmeservice, med min computer på skødet, og en pose peanuts i den ene hånd .. uhm lækkert!..
Samtidig undrer jeg mig over om det virkelig kan lade sig gøre at de bygger sådan et enormt hus på kun EN UGE?`! altså hvordan kan det lige lade sig gøre? og de børn der får en jungle på deres værelse, altså ja, det kan jo godt være det er meget sejt imens de er 5, men hallo når de er 14 er det jo ligesom ikke særlig sejt at have en abe og en papegøje hængende ned fra loftet? - Så her venner her er mit værelse.. (så starter det vildeste abe og papegøje skrig ) og vennerne tænker "hallo hvor fesent" .. :D ej okay, så længe de er glade for det ..

Idag har jeg også bare siddet og været misundelig på alle dem der bare har den fedeste stil, det er min drøm at komme til at se lige så sej ud som dem, så idag gemte jeg mig bare væk i min morfars gamle skovmands skjorte, og min fars ALT for store grønne anorak.. Jamen god start Ditte..

Jeg har desperat brug for nogle fede, men simple cowboybukser.. Help me!
- ellers har jeg en fiks idé om at lange knæ strømper er super sejt!! - jeg må bare eje rigtig mange af dem, og sætte det sammen ligesom dem på billederne, det er da bare både afslappende og feminint, hvilket er et look jeg bare ikke kan stå for..

og og og prikken over i'et jeg har fundet ud af at rod er liiige mig! Man føler sig altså bare mere hjemme i rod, end i et total clean værelse riight??

Hav en god aften!

 - Love from moi!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar