onsdag den 24. november 2010

Horoskop ved astrolog - Bente

Åh nej det er alt for længe siden jeg har været inde og læse blogs.. Så kommer man ind på bloglovin, og så står der 158 ulæste.. Ö - jeg må heller se at komme igang..
Men det gode er at jeg går ud af en lækker periode og ind i endnu en. Fri hele dagen igår(dog lidt selvvalgt, men vi havde jo kun 1 modul så hva' faen.) dagen blev brugt yderst tilfredsstillende i form af, en hel dag i Barrit med Sophie. Dog stod dagen i usundhedens tegn, meen det skal den jo også engang imellem. Jeg lærte at strikke og lave rubiks cube, begge ting er noget jeg lige skal have øvet lidt mere på, men det går sådan nogenlunde.
Og da man finder ud af at der ikke er noteret fravær, for det ene modul man "missede" gør det også dagen en smule bedre, oveni at vi idag kun havde 2 moduler, imorgen 1. og det samme i overmorgen = en masse overskud, til alt muligt andet. 
Jeg synes lige at i skal have lov til at læse hvordan jeres horoskoper for den næste tid er, soo here you are.. Enjoy.

- Hav en dejlig onsdag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar