torsdag den 18. november 2010

Halløj derude,
igår aftes var meget stressende, da jeg først var på udsalg med min mor, og derefter skulle hjem og skrive en meget kompliceret dansk stil! Det er bare dejligt at have det overstået nu!
Og så står den på Turboweekend og Mads Langer, til næste gymnasiefest!
Det var da bare dejligt at få at vide!
Da jeg var i Holland i efterårsferien, vil jeg lige ligge nogle billeder ud fra min tur ned til min savnede familie.
 På billedet er Min lille fætter, der snyder med sit søde udseende og udvikler sig til den værste lille spilopmager når man vender ryggen til, og jeg!

En kæmpe skøjtehal i Enschede (byen hvor min hollandske familie bor i) det SKAL prøves - det er virkelig morsomt!

Min dejlige lillebror!



- I må have en dejlig dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar