tirsdag den 9. november 2010


Og hej med jer! jaaa nu er jeg endelig kommet igang!
Jeg har oprettet bloggen så både fremmede og bekendte kan følge med. Da jeg har været på efterskole er det også en lille update til dem, så de kan se hvordan jeg render og har det, når vi nu er så langt fra hinanden.
Jeg glæder mig til at dele en masse guf med jer/dig!
Lige en lille info; Billedet er taget i det fantastiske KBH, hvor jeg tog over på OD dagen, med min gode veninde Sophie, og vores klassekammerat Simon. Det var en total god tur! Vi fik besøgt Christiania, som vi også blev vildt fascineret af! Nå men jeg fortsætter skrivningen indenfor den nærmeste fremtid, det blev godt nok et lidt kort indlæg, men kunne ikke vente! - Nå men nu er der en matematik aflevering forude!
CYA!

- Ditte

1 kommentar: