mandag den 29. november 2010

Fransk?

Nu er vi kommet der til hvor der skal vælges den endelige linje på gymnasiet. Det store spørgsmål er så - Kan jeg klare 3 år med biotek A, Matematik A og Fysik B?? Det skal jeg finde ud af senere idag.

Ellers er dagen gået med at smutte hjem efter skole og tage billeder i det skønne snevejr med Sophie. (Hvorfor synes folk ikke om sne?)

Derudover er jeg blevet utroligt fascineret af det franske sprog, så nu vil jeg gøre et forsøg på at lære det selv via nettet, så lad os se hvordan det kommer til at gå :)

Der er også denne helt fantastiske franske musiker Coeur de pirate = Fabulous! Tag lige 2.46 min. af jeres tid, for min skyld :)
I får resultaterne af Sophie's og mit photoshoot (in the snow) i næste indlæg!

- Profitér

Ingen kommentarer:

Send en kommentar