torsdag den 11. november 2010

Sæt din skæve hat på skrå..


Ja altså idag er vejret da godt nok noget trist! Derfor synes jeg lige jeg vil dele en dejlig sang med jer. Man kan da ikke andet end at blive glad når man hører den :)
gå på youtube og hør den - lille frøken himmelblå.
Så hvis du render rundt og hænger med mulen så.... SMIL OG VÆR GLAD!

Er jeg den eneste der bare har været ualmindelig træt idag?
- min grund er at der var OD rave party igår aftes (og ja i så rigtigt, det VAR på en onsdag). Lidt træls de lagde den der, men sådan er det jo :) Når 2 fadøl koster 40 kr. jae så sker der ting og sager, og man kommer også sent til køjs. Er blevet enig med mig selv om at det nogle gange er helt okay at overskride nogle grænser på den konto..

Jeg vil da også lige dele mit outfit idag med jer, fordi at jeg nu føler at jeg er et lille skridt nærmere sejhed! Så well done Ditte!
Jeg fandt en skøn sort halvlang kjole fra B-young, tyndt læder bælte fra Zara, en brun cardigan fra Fransa, tørklædet ved jeg ikke hvor jeg har fra, og sidst men ikke mindst - handsker uden fingre også fra B-young. Jeg elsker da bare det outfit! - dertil havde jeg så taget mine lange sorte Dr. Martens på, som prikken over i'et.
 Ja og jeg beklager at spejlet er så beskidt, men jeg synes lige at i skulle se det! - lover bedre kvalitet næste gang :)

Men nu vil jeg gå ned og koge pølser til min lillebror og hans friends, de kan jo ikke selv (ja, lidt sød har man vel lov til at være).

lige lille sidste info: -Vidste i, at når pølser flyder op til vandoverfladen i gryden er de færdige?! (Jeg fandt først ud af det igår.. Pinligt, men det siger også lidt om min kogekunst..)

Håber i får en fortsat super dæjli' dag!!
- Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar