mandag den 17. januar 2011

Hvad jeg har fået tid til at gå med..








Lidt om hvad der foregår på de forskellige billeder, hvis du nu ikke er så skarp at du selv kan se hvad det er der sker på billederne.. Profitér..  

1. Sophie og jeg er igang med at lave en omelet.
2. Et af de meget vigtige ingredienser!
3. Sophie prøvesmager det meget vigtige ingrediens. Vil lige påpege hvilken dejlig vinkel billedet er taget fra!
4. Og omeletten er færdig eller...? (det kunne have været fedt, den skulle dog lige vendes, dette valgte vi dog ikke at tage et billede af og hvorfor mon?)
5. Mig der er nummer 10. i servicekøen til banken.
6. Et glas af den absolutte favorit juice! (tranebær juice fra Citti Grossmarkt)
7. Mine højt elskede urbanears!
8. Jeg var syg 2 dage, og når man er syg skal man forkæles (ifølge min søde mor) jeg klager bestemt ikke! tallerkenen bestod af appelsin, æble og mandler. Uuhm!

- Bøf

1 kommentar: