søndag den 30. januar 2011

alt og intet..

.. det er nok de to ord der siger mest om Holstebro.. hør hvorfor:
Efter at have ventet på toget i mindst 45 min. (vi kom nemlig også et kvarter før tiden) var vi endelig på vej mod nordvest jylland (se kortet sidste indlæg -.-). Vi blev modtaget på bedste bedsteforældre manér, med knus, kram dejlig mad og en hel masse forkælelse. Ingen af os var i tvivl om at det var håndbold der skulle fylde aftenens program (fredag), og det skal jeg da lige love for at det blev da. Derefter skulle x- factor da lige ses og så gik aftenen ellers derudaf. Lørdag morgen var vi forbi genbrug, efter en dejlig morgenmad. Jeg skal da lige love for at vi fik købt nogle fine ting, jeg fik købt et par sko, en kjole, en striktrøje og en fin rød sag (Billeder følger en af de næste dage). så blev der gået tur, lavet mad, set danmarksindsamlingen, og sovet (mega godt)! Nu vil jeg ikke skrive mere, for billeder siger jo mere end tusind ord:
































Jeg havde den mest fantastiske weekend- Tak Soph!

- Bøf

Ingen kommentarer:

Send en kommentar