søndag den 27. februar 2011

Søvn?!

Hvis der er noget jeg glæder mig til, så er det da godt nok at komme til at sove i en dejlig blød seng som jeg ikke på nogen måde, skal dele med andre!
De sidste 2 dage har jeg sovet ad H******* til!
1. Nat fik jeg æren af 1. at sove på gulvet 2. at få lov til at ligge på hele 2 liggeunderlag (IKKE oppustelige) og lyset fra en computer liige ind i hovedet -.-
2. Nat Var der elevfest, så der var kommet en del indenbords, såe vi tog hynderne der lå rundt omkring på stolene og lagde os på dem. Det resulterede i 2 trætte/fulde personer, på ca. 4-5 hynder på størrelse med en almindelig hovedpude...

Jeg kan nu konkludere at jeg HADER alt hvad der hedder ikke-oppustelige liggeunderlag + hynder!! Jeg håber jeres weekend har været lige så vild ;-)





- Bøf 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar