mandag den 6. december 2010

Ja dav!

Nu er det ved at være noget tid siden jeg har blogget, men tiden er ikke lige til det for tiden, desværre.
Puha nu har jeg besluttet at blive i min klasse på gymnasiet, og ARGH matematik is killing me.. Jeg håber min hjerne indstiller sig på at skulle blive kanon god til det. Men we'll see :)
Nu er der kun 18 dage til jul wuhuuu!!
Weekendens KÆMPE FAIL!
- Da der var kæmpe gymnasiefest i fredags kommer historien der fra.. Min veninde Sophie og jeg (hende har jeg forresten bloggen "Dreaming of purple kangaroos" med, så tjek it out) stod og dansede ved siden af 2 piger, og pludselig ligger der noget på gulvet, jeg sparker til det og undersøger ikke lige hvad det er, efter meget kort tid finder jeg ud af at det er et silikone bh-indlæg, og min veninde og jeg bryder sammen af grin! Hun så ikke ud til at synes det var pinligt, så det var godt nok. FAIL!

- Ha' en lækker dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar